7 Oca 2010

52.dosya : ZORUNLU BİR AÇIKLAMA


Date: Wed, 26 Nov 2008 14:27:56 +0200
From: cihataskar@gmail.com
To: oner.odemis@hotmail.com; okayadil@hotmail.com
Subject:




Uzun süredir görüşmediğim bir arkadaşın telefonu ile haberdar dahi olmadığım bir tartışmaya bulaştırılmış olduğumu öğrendim. İlgili olmadığım ve olmayı da düşünmediğim bir tartışma. Engin Erkiner'e yazılan ve bana ait olduğu ima edilen bir yazının Engin Erkiner'e ait bir sitede yayınlandığını söyledi.Bilgim yoktu.



İkinci gün Engin Erkiner'le kıssa bir telefon görüşmesi yaptım.Aynı günün akşamı da sözü edilen yazıyı okuma imkanı buldum.Bana ait bir imza yoktu.Fakat yazı 1983 te Lübnan'daki çatışmalarda esir edilen birine aitmiş gibi görünüyor.O çatışmalarda esir edilen üç kişiden biri bendim.Bundan dolayı bu açıklamayı yapmak durumunda kalıyorum.



Açıkçası kendisi ile ilgili çok şey duymama rağmen bu yazı yayınlanana kadar Engin Erkiner'le hiç bir zaman ve hiç bir şekilde diyaloğum olmadı.Bu yazı ve bilgiler bana ait değil.



Eğer bu yazıyı esir edilen diğer iki arkadaştan biri yazdıysa yazan tarafından sahiplenilmesi lazım. Beni ilgilendiren bir şey olmaz. Fakat aksi sözkonusu ise benim söyleyeceklerim var. Kendi görüşlerimi ifade edebilecek güç ve yeterliliğe sahibim.Hiç kimsenin yardımına ihtiyacım olmadığı gibi kimseye de bir açıklama yapmadım.Bu görüşler bana ait değildir.Eğer ima edilen kişi ben isem,bırakın yazı yazmayı devam eden tartışmalardan dahi haberi olmayan bir kişi adına bir açıklama yazmak, nasıl bir ahlaktır herkesin takdirine bırakıyorum.



Bana ait tek açıklama budur. İnsanlığın kurtuluşu uğruna hayatlarını feda eden onurlu insanların anısı önünde saygı ile eğiliyorum.

CİHAT



YALANCILARIN MUMU YATSIYA KADAR YANDI


Şerif.


Ardı ardına iki tarihi belge yayınlandı. Biri Kürt halk lideri Sayın Abdullah Öcalan’ın Mihrac Ural’a gönderdiği el yazısı mektubu. Diğeri Filistin mücadele cephesi Genel sekreteri Sayın Semir Goşe’nin de Mihrac Ural yoldaşa şehit yoldaşlarla ilgili olarak sunduğu beyan Şehitlerimizin onur sayfalarını dosta düşmana yeterli bir ilan oldu.



Bu gün ise, birçok kişi gibi bana da iletilen bu maille yalancıları, başkası adına mektup kurgulayanları ele verdi, kim olduklarını gösterdi.



Utanmazca, hayasızca yapılan bu davranışla aptallıklarını, siyasetteki kin güdüleriyle sürüklenişlerini, yazarlık adı altında okuruna hakaretten başka bir anlama gelmeyecek davranışları üreten, pisliklerin çirkin yüzü böylece açığa çıkmış oldu.



Cihat yoldaş benim siper yoldaşımdı. Onunla telefon görüşmesi yaparak bu gerçeğin ilk adımını atmıştık. Bu gün ortaya koyduğu tutumla eski cihat olduğunu göstererek siper yoldaşlığındaki yerini onurla koruduğunu gösterdi. Gerçeği tüm çıplaklığıyla ilgili iki soytarının suratına bir Osmanlı tokadı gibi indirdi.



Sinsi yılan, yalancı yazar bir dakikalık ayaküstü merhaba alış verişinden kurgular üreterek yoldaşları hunharca birbirine düşürmek istemesi onun karakteridir esasın da. Cihat yoldaş, bunu bir kez daha açığa vurmuştur. Birinin kurgulaması, diğerinin radekteyle birlikte yayınlamasından oluşan Ali Cengiz oyunu, deşifre edilmiş oldu. Bu karaktersizlerin, kendini bilmezlerin, okurlarına saygısı olmayanların suratlarına tükürmekten başka bir şey kalmamıştır.



Bir tarihi kesitin tartışması böylece sona erdi demekle yetineceğim.





*****************************************



kimdenErkiner@aol.com

kimeoner.odemis@hotmail.com,

ahmetaskar1@hotmail.fr,

ytascioglu@hotmail.com,

a_m_dogan@hotmail.com,

alibariskurt@hotmail.com,

info@aliyanikkayainsaat.com,

alikemalbas@hotmail.com,

alinin_kilici58@msn.com,

aliparti88@hotmail.com,

almestin75@hotmail.com,

alper_yalman@hotmail.fr,

antmenmehmet@yahoo.com,

balcihasann@yahoo.com,

bb_balci@yahoo.com,

bedreddin.mahir@gmail.com,

beritanli2007@hotmail.de,

beritanli2006@hotmail.com,

burhankayaoglu@hotmail.com,

demiraltona@gmail.com,

ekimozgur@hotmail.com,

emrullah1548@hotmail.com,

Erkiner@aol.com,

envert@hotmail.com,

esberyagmurdereli@hotmail.com



tarih28 Kasım 2008 Cuma 08:28

konuaklima aydinlar dilekcesi geldi

gönderenaol.com



ayrıntıları gizle 08:28 (1 saat önce) Yanıtla





enginerkiner.org adli sitede yayinlanmis olan bilgiler tanimadigim bu kisiye mi aittir, bilemem. Zaten bu kisiye ait oldugu da soylenmedi. Ismi bende duruyor.



Israrla isim isteniyor. Tehdit edilmesi icin. Onceden de belirtmistim. Bir cete karsisindayiz.



Aklima 1984 yilindaki Aydinlar Dilekcesi geldi. Aziz Nesin tarafindan hazirlanmis olan dilekceyi cok sayida kisi imzalamisti. Aralarinda Ibrahim Tatlises, Fikret Hakan ve baskalari da vardi. Sonra Kenan Evren acikca herkesi tehdit edince, bir bolumu degisik gerekcelerle imzalarini geri cekmisti.



Korku ortami, kolay degil tabii...



Bu is biraz da ona benzeyecek.



Ne ki, cok sayida insanin konuyla ilgili onayi da acik.



Filistinde olen uc kisi Israilin olmadigi bir yerde olduler. O halde nasil olduler?



Suriye safinda oteki Filistinlilere karsi savasirken olduler, oldurulduler.



Olen arkadaslarin resimlerinin bulundugu afis Cephe Nidal ile ortak hazirlanmis. Cephe Nidal o donemde Suriye yanlisi bir orgut.


Hanna da Filistinliler arasindaki savasa katilinmasina karsiydi.


Bunlarin inkar edilmesi mumkun degil. Otesi de onemli degil.


Izlemeye devam edin. Insanlar konusmaya basladilar cunku...