7 Oca 2010

125.dosya : MEHMET YAVUZ,BU HABERLER HEPİMİZ ADINA ELDE ETTİĞİN BAŞARININ ADIDIR


Mihrac Ural

4 Aralık 2009



Bu bilgileri, seni eleştirmek için kullanmak isteyen aptalların farkında olmadıkları gerçeklerle başarılarını öğrenmiş olduk. Bir kez daha, demokrasi mücadelesinde bulunduğu yeri en doğru şekilde değerlendirip, görevlerini yerine getirdiğine tanık olduk. Bu bilgiler başarılı bir kitle çalışmasını tüm demokrasi güçleri adına, ön safta durarak başaran bir Mehmet Yavuzu yansıtıyor. Seni tebrik ediyorum.



Bu bilgiler bildiğimiz Mehmet Yavuz’u yansıtıyor. Bulunduğu yerde öncü olan, medeni cesaretiyle, kararlı duruşuyla, siyasal hasımları karşısında da temsil ettiği insanların özlük haklarını savunabilen bir Mehmet Yavuz. Kaç devrimci bunu başarmıştır, abesle iştigal edenlerin kirletmek istediği de bu başarılardır.



Derneğinde kitlesi adına ortak ülkemizin ilgili olduğu her kurumuyla, her sorumlusuyla ve siyasal kişisiyle buluşabilme medeni cesaretini taşıyan, haklılığını savunabilen bir Mehmet Yavuz.



Bunları hiç dile getirmedin. Bu kadar iyi olduğunu bu kadar başarılı ve kararlı olduğunu tevazuya sığınarak dile getirmedin. Sen de Nebil gibi mütevaziydin zaten, bunu biliyorum.



Bu haberleri okudukça, dünü bu güne en anlamlı şekilde taşıyan, geçmişini onurla taşıyarak geleceği kurmaya çalışan biri olduğunu daha iyi anladım. Senin dostluğunda dik duran asaleti burada daha iyi gördüm. Boş tenekelerin çok ses çıkaran gürültüsü, seni demokrasi camiasına daha iyi tanıtmaktan başka bir işe yaramayacaktır. Bu bilgiler etkin bir siyasal çalışmanın kitlesel çabanın doruklarıdır. Hayallerini polise anlatarak en yakın yoldaşlarını yakanların bu gerçeklerin ışığı altında kamburlarını saklama çabaları hiçbir işe yaramayacaktır.



Seni eleştirmek isteyenlerin abesle iştigalleri bitip tükenmez. Hayatlarını bu yolda çürütecekler; onları ben buna mahkum ettim. Tek bir siyasi yazı yazabilecek bilgi birikimi olmayan bu cemaatin ihbarcılığı meslek edinmesi gayet normaldir. Yaşamları buna bağlıdır. 30 yıllık devrimci mücadele sürecinde tek bir siyasi yazı bile yazmamış olanların ihbarcılık için yüzlerce yazı yazmasını ibretle seyrederken, derin devlet elamanı olmanın zavallılığını da görmüş olduk. Özel Harp Dairesi işidir bu, fazla söze gerek yok…



Biri itirafçı Engin Erkiner, biri MİT ajanı İbrahim Yalçın kendi ağızlarıyla, kendi el yazılarıyla dile getiriyorlar. Kendilerini tanımlıyorlar. Sözlerine bir şey eklemeye gerek bile yoktur. Her biri kendini bir tek cümleyle tanımlıyor bu kadarı yeter.



İşte belge budur kendi ağızlarından kendilerinin tanımı:



Birinci cümle, Polis işbirlikçisi İtirafçı Engin Erkiner’e aittir;



“Emniyet kuvvetlerine yardım maksadıyla yakalandığım günün akşamı ve onu takip eden günde aşağıda sıralayacağım evleri bulmaları bakımından polise yardım ettim” (Engin Erkiner Polis İfadesi, s:16)









İkinci cümle; MİT ajanı İbrahim Yalçın’a aittir;



“Bir hafta sonraya gün kestik. (28 Ağustos 1986) ben, o günü MİT’e bildirdim. Çok sevindiler, başarılar vs. diyerek 150 bin TL’da paralarını alarak vedalaştık… Örgüt bittiği zaman, benim işim de bitecek. Artık devlet arkamda olacak hiçbir sıkıntım olmayacak. " ( İbrahim Yalçın İtirafnamesi s:9-10)



Genelkurmay’ın kimlere site kurduğu yeterince açık oldu. Bunlardan biri de budur. Bu palavracı tenekeciler sitesinin suçlamaları göğsümüze bir madalyadır.



Doğu Perinçek’in ihbar medresesi bunlarla devam ediyor. Bu versiyon eskisini aşmış da; Doğu Perinçek, anaları, babalar, kız kardeşleri, çocukları kurgularına hiç karıştırmadı, ihbarlarına, pisliklerine, yalanlarına aileleri katmadı. Ama bunlar zıvanadan çıkmış halleriyle, sırtlarında taşıdıkları İtirafçı ve MİT ajanı kamburunu örtmek için, yeryüzünün tüm paçavralarını bir araya toplayıp kendi kurgularını da içine katıp kapatmaya çalışıyorlar.



Çabaları beyhudedir. Mehmet Yavuz doğru yoldasın, haklısın ve demokratik mücadelede önemli başarılarınla öndesin…