7 Oca 2010

114.dosya : İtirafçı Engin Erkiner’le bire bir yazışma



Polis işbirlikçisi itirafçı Engin Erkiner, THKP-C(Acilciler) hakkında sağa sola özel harp dairesi taktikleriyle mail atıyor. Örgütümüz buna “kamuoyuna ve demokrasi güçlerine duyuru” ile hak ettiği cevabı verdi. Ama itirafçı, içine düştüğü aciz ve sendromun bunalımıyla şahsi mail adresimize de bu gönderimi yapmıştı. Cevabını da şahsi adresine aldı.


Bu çirkin itirafçıyı hiçbir zaman muhatap almıyoruz. Şahsi mail adresimize yazmasaydı yine şahsi olarak cevap almayacaktı. Cevabımıza, dayanamayıp bitkin haliyle aynı anda cevap verme gereği duydu. Ve böylece aşağıda okuyacağınız yazı trafiği başladı.


Bu yazı trafiği uzun süre durmadan devam etti. Bu yazışma özel değildi. Acilciler ile özel harp dairesi kuklaları arasında geçiyordu. Bundan demokrasi güçlerinin haberdar olması gereklidir. Bu bizim ilkemizidir de.


Gerçekleri bir de bu açıdan, bire bir yazışmadan çıkartmak zor olmayacaktır. Sizlerle paylaşıyorum.



1.ENGİN ADAMDAN GELEN:

kimdenErkiner@aol.com
kimebedreddin.mahir@gmail.com


tarih22 Ekim 2009 22:51
konuRe: aciklama
gönderenaol.com
ayrıntıları gizle 22:51 (50 dakika önce)


Mesajin zaten bana gelmisti Muhabarat ajani biraderim...

Defterini yeterince durduk...

Dahasi da geliyor  ( DEVAMI......)



2.BEDREDDİN MAHİR’DEN


kimdenBedreddin mahir
kimeErkiner@aol.com



tarih22 Ekim 2009 22:54
konuRe: aciklama
gönderengmail.com
ayrıntıları gizle 22:54 (49 dakika önce)



Bittiniz artık bittiniz, özel harp dairesi adamları örgütlü güce halkın kimlik haklarına saldıran ırkçı milliyetçiler bittiniz çehreniz açığa çıktı.


son çırpınışlarınız, son çareleriniz bittiniz. zaman aramızda hakem

cevabınızı da aldınız.

Her tasfiye girişiminiz de yenildiniz. 19 Ağustos itirafçısı bittin.

1 kongre mağlubu bittin

Her eylemde var olan, işkencede ser verip sır vermeyen örgütümüz ve militanları eylemin, demokrasi mücadelesinin orta yerinde siz gibi kuklalara cevabını veriyor. Bireyselliği öneren polis ajanları, ülkemize PKK'lı yoldaşlarımız gibi, bayrağımızla döneceğiz ve sizi ezeceğiz.


3.ENGİN ADAMDAN:

kimdenErkiner@aol.com
mailto:bedreddin.mahir@gmail.com
tarih22 Ekim 2009 22:56
konuRe: aciklama
gönderenaol.com
ayrıntıları gizle 22:56 (48 dakika önce)


Sinirlenmen hosuma gidiyor Mihrac...

Kufur et, ilan et, elinden geleni ardina koyma...

Unutma, mezarini yolun kenarina yaptir...

Uzerine de yaz ki, gelen gecen bu mezara tukursun...

Haydi, ancak gidersin...



4.ENGİN ADAMDAN

kimdenErkiner@aol.com
kimebedreddin.mahir@gmail.com
Tarih22 Ekim 2009 22:58
konuRe: aciklama
gönderenaol.com
ayrıntıları gizle 22:58 (47 dakika önce)


Sinirlenmen ve hatta kudurman hosuma gidiyor Mihrac...

Gonderdiklerini okumuyorum...

Sen yaz yine de, hic olmazsa kendini belki ikna edersin...

Zavalli adam



5.BEDREDDİN MAHİR’DEN:


kimdenBedreddin mahir
kimeErkiner@aol.com
tarih22 Ekim 2009 23:09
konuRe: aciklama
gönderengmail.com
ayrıntıları gizle 23:09 (37 dakika önce)


Seni her kapışmada diz üstü çörektim. Bir devrimci olarak ortak ülkemi seviyor onun demokrasi mücadelesi için her şeyimi veriyorum, yakında da PKK'lı yoldaşlarım gibi ülkeme de döneceğim.

Senin gibi sefilleri, aileleri, çocukları bile ortaya koyan ahlaksızı kaale bile almam. Siyasi yaz boyunun ölçüsünü al. Orada da bittin, bilgisizsin, çapsızsın, batılı marjinal dergilere mahkum kısır dünyanla bir hiçsin.

Ben halkım adına, halkımın kimlik hakları için milliyetçilere karşı savaşımla, bana inananlarla demokrasi mücadelesinin orta yerindeyiz. Eylemlerimiz her gün artarak devam ediyor. Sığındığın köşede herkes çehreni gördü, yeni belgeleri bekle benden.

İtirafçı polis ifadene ön söz bekliyorum unutma. Ortağın MİT ajanına söyle özel harp dairesi ve Doğu Perinçek yolunun yolcuları bu ülke sizi safra gibi atacak.

Zamanı hakem koydum gör bak neler olacak. Unutma bunu.

Bunu da oku kendini bil:



İTİRAFÇI ENGİN ERKİNER Polis İfadesindeki İtiraflarıyla Verdiği Dersler

“Emniyet kuvvetlerine yardım maksadıyla yakalandığım günün akşamı ve onu takip eden günde aşağıda sıralayacağım evleri bulmaları bakımından polise yardım ettim” (Engin Erkiner İfadesi, s:16)


6.ENGİN ADAMDAN:

kimdenErkiner@aol.com
kimebedreddin.mahir@gmail.com

tarih22 Ekim 2009 23:14
konuRe: aciklama
gönderenaol.com
ayrıntıları gizle 23:14 (33 dakika önce)


Onsozu kac kere yazdim evladim, okumadin mi...

Dahasi itirafciligi da derin devlet elemanligini da yazili olarak kabul ettim, okumadin mi?

E, sonra...

Elinden geleni ardina koyma diye kac kere yazdim, okumadin mi?

Senin pilin bu kadarmis Mihrac...

Hadi, anca gidersin...


BEDREDDİN MAHİR’DEN:

kimdenBedreddin mahir
kimeErkiner@aol.com
tarih22 Ekim 2009 23:25
konuRe: aciklama
gönderengmail.com
ayrıntıları gizle 23:25 (23 dakika önce)

İşte şimdi oldu itiraf ettin başka yolun mu var ki.


Evet bu sensin sıradan bir polis işbirlikçisi itirafçısın. Örgütlülüğe düşmansın, teksin, hayatın boyunca yanaşma oldun. Silik kişiliğinle polisteki itirafçılığınla yalnızsın. Çapın da bu kadar. Bu kambur seni bir ömür takip edecek. Yeryüzünün hiç bir örtüsü bu kamburu örtemeyecek.

Derin devlet adamısın, ortağın Mit ajanı İbrahim Yalçın'la birlikte ne yaparsanız yapın, Doğu Perinçek talebeleri olarak sadece ihbar yaparsınız. Ama çehreniz açık oldu.

Şimdi yükselişimizi izle, sen. Acil hareketini yıkmaya, tasfiye etmeye çalışan, TKEP'i bile tasfiye edenler olarak sizler sadece birer demokrasi düşmanı olarak anılacaksınız.

Biz üretenler, biz emek verip işkencede ser verip sır vermeyenler hep kuracağız.

Bu gün yaptığınız ihbarcılık ve Milliyetçilik demokratik açılıma verdiğimiz destek ve Kürt halkının özgürlük mücadelesinin yanında oluşumuzu kösteklemek istiyorsunuz. Bunu ne siz ne de sizin gibi milliyetçiler başaramayacaktır.

Acilcilik demokrasi mücadelesinin orta yerindedir, tüm gücüyle militanlarıyla.

Siz ihbarcılığınıza devam ediniz.


7.ENGİN ADAM:

kimdenErkiner@aol.com
kimebedreddin.mahir@gmail.com
Tarih22 Ekim 2009 23:12
konuhasan hakliymis
gönderenaol.com
ayrıntıları gizle 23:12 (1 saat önce)


Hasan Balci hakliymis...

Mihrac Urali Ibrahim Tatlisesten meshur edecegiz demisti.

Ne bu yahu, aybasindan beri site patladi, gunde ortalama 500 kisi...

Tabii bu kadar cok kisinin beklentileri de var...

Beni bu kadar ugrastirmaya utanmiyor musun birader?



8.BEDREDDİN MAHİR’DEN:


kimdenBedreddin mahir
kimeErkiner@aol.com
tarih22 Ekim 2009 23:26
konuRe: hasan hakliymis
gönderengmail.com
ayrıntıları gizle 23:26 (56 dakika önce)


Tenekeciler sitesi: Okur sayımızı çok gösterecek bir hokkabaz arıyoruz. Duyurulur…

İzleyici: Çakma Hasan yanaşmanız değil mi?



9.ENGİN ADAM:
kimdenErkiner@aol.com
kimebedreddin.mahir@gmail.com

tarih22 Ekim 2009 23:29
konuRe: hasan hakliymis
gönderenaol.com
ayrıntıları gizle 23:29 (54 dakika önce)


Okur sayisi hakkinda sen inanasin diye bir sey soylemedim zaten...

Inan ya da inanma, senin inanmanla ne olacak ki...

Demek benim itirafciligi kabul ettigimi daha yeni ogrendin... Kac ay oldu yahu, sen de amma cahil kalmissin...

Hasan, kendisinin de yazdigi gibi maasli elemanimizdir. Yazilarinin altinda yaziyor hep, okumuyor musun yoksa?

Hadi evladim, benim isim var. Seninle daha fazla ilgilenemeyecegim...



10.BEDREDDİN MAHİR’DEN:


kimdenBedreddin mahir
kimeErkiner@aol.com
tarih22 Ekim 2009 23:36
konuRe: hasan hakliymis
gönderengmail.com
ayrıntıları gizle 23:36 (49 dakika önce)

seni hiç okuma gereği duymadım, sen kim Mihrac Ural kim; biri demokrasi mücadelesi diyor örgüt diyor, biri ihbarcılık yapıyor.

Hiç bir iletisine cevap vermediğim kişiyi ise kaala almam, söyle zurnanın son deliğine. Aç-kapa Aç-kapa tenekeciler sitesinin okur görüntüsünü desteklesin, nasılda suratınıza vurduk ve gerisin geriye döndünüz, sayıları bile telafüz edemiyorsun çünkü aç-kapa aç-kapa oyunuyla okuyucu kazanılmaz. Bir de AYRI VARLIK bloguna bak aylardır yıllardır nasıl gidiyor. Hokkabazlık okur kazandırmaz, çok okumak çok çalışmak ve soyutlamayla üretmek gerek bire ihtiyar...

Sen ise siyasal olarak bittin birde kişi olarak itirafçı kamburun çıktı bu belli oldu yeter de artar sana.

bundan sonraki iletilerin çöpe hadi yoluna bakayım ortağın aylığını artırsın ona bak


11.ENGİN ADAM:

kimdenErkiner@aol.com
kimebedreddin.mahir@gmail.com
tarih22 Ekim 2009 23:41
konuRe: hasan hakliymis
gönderenaol.com
ayrıntıları gizle 23:41 (44 dakika önce)

Benim durumum son derece iyi, hic sikayetim yok...

Iyi ne kelime, daha da yukariya cikiyorum.

Cok gucendigin silahin elinde kaldi maalesef...

Artik onu uygun bir cebine sokarsin...

Okumamaya gelince, arkadaslar iletiyorlar, hepsini yakindan izliyormussun...

Bak sana bir iyilik yapayim, soz konusu yaziyi asagiya aktarayim...

Nasil diken uzerinde oturdugun, nasil kudurup kopurdugun bana yazmandan belli zaten...

Turkiyeye mi doneceksin, aman don... Seni orada dort gozle bekleyenler var...


12.BEDREDDİN MAHİR’DEN:


kimdenBedreddin mahir
kimeErkiner@aol.com
tarih23 Ekim 2009 00:21
konuRe: hasan hakliymis
gönderengmail.com

Engin adam,

Demokrasi mücadelesi uzun bir yol. 35 yıl verdik, daha çok vereceğiz, evlatlarımız da bu bayrağı alacak ve yürüyecek. Bu bireysel bir çaba değil, kitlelerin mücadelesidir. Biz bunun neferleriyiz. Öyle başladık, öyle devam ediyoruz. Onurla geçmişimize sahip çıkarak.

"geçmişi olanın geleceği olmaz" diyen sensin. Bunun için örgütlü olanlara saldırıyorsun. İtirafçı geçmişin olduğu için, herkese “geçmişinizi yok edin” diyorsun. Burada, suçüstü yakaladık seni.

Acilciler örgütlü mücadeleye devam edecekler. Sizin gibi Özel Harp Dairesi, Doğu Perinçek tilmizlerine rağmen.

Türkiye sol’u hep bu tabloyla karşı karşıya kaldı. Ulusçularla, devrimciler arasında sürdü çoğu kez mücadele. Bunun bir parçasını sizlere karşı, devrimciler olarak sürdüreceğiz. Dostlarımızla omuz omuza.

Gittiğin her yerde yalnızsın. Tasfiyecisin. Çevrende toplanan döküntülere bak. MİT ajanı kucağında, kendi örgütüne bir ton küfür yapan kucağında. Bu cemaatin kubbesine ne yaptım sana yazmıştım. Buna layıksınız.
Seni her zaman, gizli oy, açık sayımla en demokratik ortamda bile sıfırladım. Kimsesizsin. Çünkü itirafçısın. Bulunduğum yerde kitle bulunur benim. Evim insan dolup taşıyor, hele şu son zamanlarda halktan temsilciler milletvekilleri gelip gidiyor, bir halk kimlik hakları için, milliyetçiliğe karşı durarak, bölücülüğe karşı tavır alarak, ortak ülkemiz diye demokrasi için bir araya geliyor. Evim bir kütüphane, Şehit yoldaşlarım evimin duvarlarını süsler. Bu benim için onurdur. Bu benim kimliğim. Sana karşı olduğu kadar dünyanın tüm gizli açık servisleriyle mücadelem var. 1 yıl hücre cezası çektim 1999-2000 tarihinde. Devletin, Başkan APO’nun ardından istedi beni, teslim olmadım susmadım bedel ne ise ödedim. Günyüzü görmedim hücremde ama direndim. Başım dik anlım açık çıktım Suriye zindanlarından.

Ya sen, Avrupa’da bile benim devrimci mücadelemdeki çilelerimin onda birini yaşadın mı. Sen kırk kere teslim olurdun. Belki Alman istihbaratıyla da iç içesin görevine bir biçimde devam ediyorsun ortağında yanında. Ben belgesiz kanıtsız konuşmam, kimseye belge olmadan tek söz söylemem. Bu Mihrac Ural’dır bu adam gibi devrimci olmaktır.
Sen ne yaparsın en çok. Şehitleri şaibeli yapansın, şehitleri kirletensin, örgütlü geçmişe küfür edensin. Örgütlü olmaya saldırırsın çünkü teksin. Sonra ortağın akıl verir örgütümüzün en önemli başarısına 1. Kongresinin gölgesine sığınıp adının yanına kongrenin adını koydu. Çok komiktiniz.

Hem örgüt yok hem de kongre diye bir şey yok dediniz. Sonra sözünüzü yaladınız. Kongremizin gölgesine sığındınız. Sizi oraya kadar getirdik. Bu örgütün gerçekliğini kongresini istemeseniz de itiraf etmek zorunda kaldınız.

Öğreneceksiniz, bu örgüt sayıların değil tutumların örgütüdür. Bunu anlamak için tüm solun ülke seçmen sayısına oranına bakmak yeter. Tutum olmak Acilci olmaktır: bu tüm onurlu devrimci hareketler için de öyledir. Sizin tutumunuz ise ihbarcılık özel harp dairesi uşaklığıdır. Buna devam ediniz. Sizinle bitmemiş bir mücadelemiz var bunu sürdürüyoruz.

Bir baltaya sap olamasın sen. Ancak başında bir lider olunca bir köşede hizmet görürsün. Bunu herkes bilir. Git örgüt kur bakalım, git örgütleme yap bakalım kime sahip çıkarsın sen: sen en yakınındakini bile satarsın. Ama Mihrac Ural her zaman ve kesitte, en büyük gerileme dönemlerin de bile bir kitle ile yola devam etti. Bu gün ortaya çıkan yükselişe saldırman da bundandır.

Bak bulunduğumuz her yerde ve etkinlikte gücümüz oranında demokrasi mücadelesi için atılıyoruz. Ya sen, buna saldırma ihtiyacındasın. Bu senin görevin.

Ben ve çevrem, mahalle arkadaşlarımı ve Türkiye çapında örgütlediklerimi, okul arkadaşlarımı bile örgüte bir kadro olarak kazandırdım ya sen geçmişinden bu güne taşıdığın tek bir isim veremesin. Sen bu nedenle adam bile olamadın.

Bu kadar çapsız birine artık dönüp cevap vermek gereksiz.

Okur bilmelidir. Önce benim adresime yazan sensin. Cevabını da aldın. Ben sana yazmaya tenüzzül etmedim, ama sen ezildikçe hırçınlaştın, yazdıkça çelişkilere düştün. Sonuca gelince, bırak da bunu kamuoyu söylesin, benim gibi zamanı hakem koy herkes bu tarihten payını alsın.

23 Ekim 2009