7 Oca 2010

47.DOSYA :




Bedreddin mahir---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: Tarih: 20 Kasım...

18:35 (6 saat önce)



hasangulbahar1@hotmail.com Kime: bana

ayrıntıları görüntüle 19:44 (4 saat önce) Yanıtla





kimdenhasangulbahar1@hotmail.com

kimeBedreddin mahir



tarih21 Kasım 2008 Cuma 19:44

konuRe: Fwd: [Diyarbakır] hapishane mektuplari 1

gönderenhotmail.com



ayrıntıları gizle 19:44 (4 saat önce) Yanıtla









Sayın Diyarbakır moderatörü Ergun arkadaş; merhaba



Hassasiyetimi mazur görün isim açıklaması yapılmalı hasan gülbahar benim adım başka isimde olabilir,



Bunu bu kişi yazmalıdır… Ben göndermişim gibi Hapishane mektupları adi altında Adil Okay tarafından size gönderilen ve yayınlanan mektubun benimle (Antakya’lı) Hasan Gülbahar ile hiç bir ilgisi yoktur..İsimler mekanlar, tarihler ...hepsi yanlış ve amatörce bir kurgudan ibarettir.eğer Adil Okay’ın açıklayacağı başka bir hasan gülbahar yoksa yalanlarına yenisini ekliyor demektir... Yayınladığı kitaba (Filistin Gunlukleri) beni övgü yazmam mümkün değildir, zira o kitap tescilli yalancı olduğunun bir ibret belgesidir. Kitabındaki en belirgin yalan; 1982 Haziranında İsrail’in Lübnan’a savaşına katılmadığı halde katıldığını yazmıştı... ve en yakın arkadaşları tarafından bile ayıplanmıştı...



Şimdi de aynı şeyi yapıyor..Kurgu ve amatörce senaryolarla kendi kendine methiyeler düzüp, sanki çok dostu var, övülüyor, sayılıyor seviliyor izlenimini vermeğe çalışıyor.. Bu ancak dost fakiri olan yalancıların başvurduğu bir yöntemdir... Ben hayatımda kandıra cezaevinde bulunmadım S.Turgut, A.rende ile ayni cezaevinde yatmadım.. Sibel kim tanımam..Mersin cezaevinde kalmadım..vs vs...



Mektup hepsi yalan dolandan ibaret olduğu için neyi yalanlayacağımı bilmiyorum..Ben ve dostlarımız 12 Eylül ve sonrasının cezaevlerinde en büyük işkence ve eziyetleri yasarken, bu kaçakların Avrupalarda sefa sürüp gönüllerince yaşamaları yetmemiş gibi simdi, diğer tüm kaçaklar gibi sırtımızdan prim yapma gayretindeler... Bunun altında kalırlar...



Şaibeli bir adımın yazıları arasında adımın geçmesini istemiyorum, zira onunla bir ilişkim ve mektuplaşmam yoktur ....



Saygılarımla, Hasan gülbahar... 21-11-08