7 Oca 2010

45.dosya : Bir Engin edebiyat Seviyenin düşmesi...



Benim yazılarımda küfür yok, siz görebiliyorsanız bana da gösterin.

(Engin Erkiner, ..Aşağılık kompleksi yazısı)




Mihrac Ural
mircihan@gmail.com
21 Kasım 2008


Anlamsız bir tartışma kısa bir ateşkesten sonra yeniden başladı. Antakya’daki şehit etkinliklerimize denk gelmesi tesadüf ola. 26 yıldır örgütümüzle ilişkisiz biri aniden örgütümüzü takiple görevlendirilmiş tahkikat savcısı kesildi. Eski sosyalist ülkelerdeki çok unvanlı tipler gibi kendini üvanlarıyla öven bu adam bildiğiniz itirafçı Engin Erkiner’dir..



Bu çirkef insanla tartışmamız siyasi bir tartışma olmadı. Adam bunu beceremeyecek kadar aptal. Bir eski kinin boşaltılmasıdır, yaptığı. Şahsi hale gelmiş, ilgisiz bir ego tatminidir. İtirafçı poliste çözülerek işlediği cürümü örtbas etmek için başkasına saldırma refleksi içindedir. İşte bu anlamsız tartışma ihbar ve küfürlerle ite kaka yürütülmeye başlandı. Belgesiz, kanıtsız ve başkası adına uydurdukları mektuplarla, kıymeti kendinden menkul karalamalarla, artık cevap verilmemesi gereken bir konuma düştü. Bunlar bizim muhatabımız olmayacaktır. Ancak okurun bilmesi açısından itirafçının yazdığı yazılardaki seviyeyi görmesi amacıyla yorumsuz kimi aktarımlar yapmakla yetineceğim.



Her taraftan olumlu tepkiler aldım. Beni kimi noktalarda eleştiren saygın insanlar da oldu. “Bu adamın işi buraya kadar, bundan sonrası onun karanlık ve kirli amaçlarıdır. Bu tartışmaya artık girmemelisin” dendi. Bu uyarıları yapan onlarca yoldaşımın, çok önemsediğim, duygularına saygı duyduğum bir eski kadın yoldaş ve ülkede tanıdığım en aktif ve en dürüst sosyalist insanlardan biri olan Hasan balcı yoldaşın uyarılarını dikkate alarak, bir süredir devam eden tartışmalara kendi açımdan nokta koyduğumu ilan ediyorum.



İtirafçı Engin Erkiner’in son seviyesi


….. senin uygun bir yerine sokarım‏ (Öner Ödemişe e-mail)



*************************************

Pavyoncu Zafer... Başka isimler de eklenebilir ama bu kadarı yeter. Gerçekten birbirlerine uyuyorlar! (Çağrı)



******************************



Bu arada şunu ya da bunu derlermiş! Desinler efendim, kimin umurunda... (Çağrı, yazısı)



******************************



Ölmedim, devrim de yapamadım. Peki şimdi ne yapacağım?

Bazen yaşamak daha zor: şöyle güzel bir silahlı çatışma sonucu ölsem ne güzel olurdu! Geride de o kadar iş yapmışım üstelik...

Hayatta kalınca sık sık daha zor oluyor: Sürekli düşüneceksin, kendini irdeleyeceksin, beceremediğin işleri yeniden değerlendireceksin, becerebildiklerine yükseleneceksin, kendini geliştireceksin, üreteceksin...

Zevkli yanları da var, ama aynı zamanda büyük bir sıkıntı ve dert...

Böyle sıkıntılı zamanlarımda bazen “zamanında iyi bir şekilde ölebilseydim hiç fena olmazdı” diye düşündüğüm olmuştur. (Bazen yaşamak çok daha zor, yazısı)



***************************



Bu bir hesaplaşma değil. Ben kimseye cevap vermiyorum. Zaten istesem de veremem, zira öteki tarafın ne söylediğini bilmiyorum, merak da etmiyorum. İstediğini söyleyebilir. (Abartmasak olmaz mı?, yazısı)



***************************



Bazen gece saat 4’te siteye giriyorum. Içerde iki bazen dört kişi var. Bunların bir bölümünün niyeti bozuk kişiler olması gerekir.

Ellerinden geleni ardlarına koymasınlar. ( Bir pislikle uğraşmak, yazısı)



***************************



Kimden: Erkiner@aol.com

Kime: tanik1982@gmail.com



tarih21 Kasım 2008 Cuma 00:14
konu: Itirafçı Engin'in ifadesi



Yaz yavrum yaz, daha da yaz.

Bana bir sey olmaz demistim ama anlayamadin.

Yahu bu kadar da salak olunmaz ki... ( Dursun Yılmaz’a gönderilen e-mail)



*****************************



Ilerleyin beyler...

Ilerleyin casuslar ve polisler...

Anca gidersiniz...( eksik ve yanlış liste, e-mail gönderimi )



*****************************



Bu gece keyfim fazlasıyla yerinde… delege seçildim. Yapmış olduğum konuşmayı doğrusu ben bile beğendim.

O nedenle Türkce bir küfürü Almancaya çevirip yazacağım. Tabii Almancada anlamsız oluyor, komik oluyor, olsun.

Unter meinem Schwanz ist General Kasim.

Ya da sonu Kasımpaşa diye biten bir söz.

Keyfimden dolayı kusura bakmayın. Arada oluyor ne yapayım. (Zavallı Adam, yazısı)

( Bn. Bazı insanlar bazı organlarını ağızlarında tutmayı çok seviyorlar )



*************************



Seviyenin düşmesi... Benim yazılarımda küfür yok, siz görebiliyorsanız bana da gösterin.( Engin Erkiner, ... aşağılık kompleksi yazısı)



**********************************





Son seviyesi bu olan bir adamla tartışmamın bir anlamı kalmadı.

Burada son noktayı koyuyorum.