7 Oca 2010

59.dosya :

Kimden mehmet yavuz

kimee_ulasan@hotmail.com,

huseyinyilmazkeser@hotmail.com,

Mihrac Ural ,

mehmetguzel8@hotmail.com,

erkiner@aol.com,

enginerkiner@yahoo.de



tarih26 Aralık 2008 Cuma 12:18
konu: kınama
gönderen: msn.com
ayrıntıları gizle 12:18 (38 dakika önce) Yanıtla


Sayın Erkiner,


‘’Bir rezil, Mihraç Urala cevap’’ başlıklı yazınızın sonunda bir devrimci olarak bu kadar utandığımı hiç hatırlamıyorum..


Bizlerin de vaktiyle mensubu olduğu devrimci bir hareketin önderi, geçmişiyle bu kadar kavgalı ve haşin olmamalıdır. Bugün herkes farklı bir kulvarda ya da örgütsel yapı içerisinde hareket edebilir ve geçmişiyle yüzleşme adına eleştirilerde bulunabilir. Bunlar doğaldır ve yanlışlardan sıyrılıp doğruları yakalama adına gereklidir de… Ancak geçmişle yapılan yüzleşmelerde devrimci değerler korunmalı ve üstün çıkma hırsıyla belden aşağı vurma yaklaşımından kesinlikle uzak durulmalıdır.


Yazınızın sonunda gördüm ki; geçmişle yüzleşmeniz bugün eşlere ulaşmış durumdadır ve kimlere ulaşacağı da meçhuldür.


Bu yazınız nedeniyle sizi ayıplıyor ve kınıyorum...

Saygılarımla,
Mehmet Yavuz

***************************************





kimden: Mihrac Ural
kime: mehmet yavuz
tarih26 Aralık 2008 Cuma 12:51
konu Re: kınama
gönderengmail.com
ayrıntıları gizle 12:51 (6 dakika önce) Yanıtla


Memet kardeş,


iletini aldım bu adamların tüm eleştirileri yalanlarla dolu. Bunlar okadar ki bir araya geldiğimizde konuşuruz. Bilmen için söyleyim, Karım diye andığı Faize diye bir kadını hiç tanımıyorum. Böyle biri yok. Karımın adı Melek Fadıl 'dır. Devrimci gençlik örgütü ve gerilla eğitimi görmüş bir insandır. sözkonusu vasatlarla uzak yakın ilişkisi olmayan biridir. Bu bir yana Karım tüm yoldaşlarıma annelik ablalık etmiş biridir. onlarca kişinin aynı evde yatmak zorunda kaldığı dönümlerde çamaşırlarını bile yıkamıştır. Ellerinden yemek yememiş tek bir insan yoktur. Sonra ben 1984 ocağında evlendim. İtirafçı Engin bizden ayrılalı iki yıl olmuştu. bu bilgiyi seninle paylaşmayı gerekli gördüm. Adil Okay- İtirafçı Engin ortaklığıyla gerçekleşen Cihat yoldaşla ilgili mektup kurgusu gibi ( cihat bu konuda yeterli açıklamayı yazılı olarak yaptı) kurgular yapılıyor.



Refleks göstermen senin dürüstlüğünle ilgili. Buna ekleyeceğim bir şey yok. Ben kendi adıma bu tartışmalara nokta koydum. Şahsi hiç bir tartışmaya girmeyeceğim. Önümde siyasi işlerim var. Yazılarım da ortada isteyen onlarla ilgilensin.


Diğer yandan Nebil'in blogunu bu adamlarla kirletmeye devam edersen lütfen benim yazımı oradan kaldır. Nebili ben anlatacağım. çocukluğundan ölünmüne kadar.Seninde bilmediğin o kadar çok anı var ki. Bu insanlar nebili bu gün sadece Mihrac Urala karşı bir şeyler söylemek için andılar. Bir yıl sonra, 2 yıl sonra bunlardan tek biri Nebili hatırlarsa ben tüm insanlar önünde kolumu keseceğim.



Nebilin blogu bu insanların yazılarıyla kirlenmemelidir.Bunun sorumluluğunu sen üstlenme derim.


Nebil bizim yoldaşımızdır. Geçen gün yanıma gelen bir arkadaşım da aktardı ( bir çok anı gibi) Nebil Niğdeneden kaçtığı günün ertesi Konya cezaevine yanıma ziyarete geldi. Firarı birinin Mihrac Ural'ı zindanda ziyaret etme cüretini ne sağlar dersin. İnananılmaz yürek bağı, beyin bağı olmasa bu gerçekleşmezdi. Şimdilik söyleyeceğim budur.


Baki selamlarımla. Mihrac Ural