7 Oca 2010

42.dosya : İtirafçı Engin adam ve ADİL OKAY'ın S.Ü (cihat) adına kurguladıkları mektupla Hanna yoldaş ve diğer şehit yoldaşlarımızın karalanmasına ilişkin bilgi




Tam bu saatte, 02.45 te ( 20 Kasım 2008) itirafçı Engin'in yayınladığı sözde mektupta adı anılmadan ima edilen Cihat yoldaşla, Şerif yoldaş o dönemin tanığı olarak, telefon ( 05323940...) görüşmesi yaptı ve ona İtirafçı Engin’in yayınladığı “mektubu” kendisinin yazıp yazmadığı soruldu.



Cihat yoldaş: "Engin'e, kesinlikle öyle bir mektup yazmadım, hiç kimseye de mektup yazmış değilim. Kim yazdı bilemem" dedi.



Telefonda ona mektup okundu, sahte mektuptaki mantığa şiddetli tepki göstererek " o dönemi yalnız ADİL OKAY'la konuştum, ama ben yoldaşların gericiliğe karşı savaşta şehit olduğunu belirttim. Yoldaşların anısına asla saygısızlık yapmam. Yapılmasına da müsaade etmem. Mihrac Ural'a asla tek bir yanlış söz söylemedim, nasıl ve nereden çıkar bu saçmalıklar. Ben karşımızda İsrail yoktu dedim ama gericilik var dedim, gericiliğe karşı savaşta şehit olanlara dil uzatmak nasıl olur? Bunu benim adıma kim yapabilir ki?" dedi.



Uzun telefon konuşmasında birçok gerçek açığa çıkmış oldu. ADİL OKAY’ın, siyasal hiç bir varlığı kalmamış insanları sık sık dolaşarak, bildik imalarla alttan alta sinsice İtirafçı Engin'in değirmenine su taşıdığı anlaşıldı.



Biliyoruz, o pis bir yılan, sinsi ve bir o kadar korkaktır. Zora düşünce nasıl teslim olduğunu da biliyoruz, 1982’lerde savaştan kaçmak için ortaya çıkarttığı sorunları da. Yazdığı kitapta kendini savaştan çıkmış biri olarak gösteren yalancılığını ise bilmeyen yok. ALPER YALMAN diye bir arkadaşla içki muhabbetini kasete alarak, sanki ALPER'in elinden çıkmış bir yazı varmış gibi yaptığı iddiaları da bilmeyen kalmadı. Bu sahtekar bu kez Cihat'la sohbetlerini çarpıtıp yalan dolan bir mektup haline getirerek İtirafçı Engin'le anlaşmalı bir şekilde kurgulayarak yayınladı.



Adil Okay'ın bu kişiliksizliklerini çok iyi biliriz. Ama bu kez ilişkimizi farklı kılacağız. Kendi kurgularıyla Sü... Üç.. (Cihat) adına yazdığı yazının "edebi" dikkatle yazıldığı ve Cihat'ın bunu kurgulamasının bile mümkün olmadığı açıktı. Cihat’ı aradık ve haklı çıktık. Bu tezgahın sahibi ADİL OKAY'dı.



Sabaha karşı telefon görüşmesi için uyandırılan Cihat yoldaş, bu çirkef davranışı bir açıklamayla ilan edeceğine söz vererek telefon konuşmasını bitirdi. Herkesin bilgisine sunarız.



İtirafçı Engin her satırında yalan söylüyor, demagoji yapıyor, bunların üzerinde durmayacağız. Bunun için Adil Okay bilinen sinsiliğiyle de buna su taşıyor. Bunu herkes bilsin istiyoruz.



İtirafçı Engin ve ADİL OKAY bilinizki, Acilciler demokrasi ve özgürlük uğruna mücadelelerine örgütlü olarak devam ediyor. Bunun karşısına özel harp dairesinin kuklaları olarak çıkışınız, amacınızın da ne olduğunu gösteriyor. Doğu Perinçek yöntemiyle giriştiğiniz çabalar sizi boğacaktır.