7 Oca 2010

34.dosya: Hasan arkadaş,

Beni sürükledin illa yaz diye karışmak istemiyorum zaten konularda bitti. Şu Salim Turgut iyi yaptı sanırım Enginin kulağını çekti “ yanlış yapıyorsun hep kaybediyorsun” demeye getirdiler uyardılar onu. İyi de oldu bu didişme kimseye yarar getirmezdi zaten.


Ama bak Almanya’dan bir yoldaş çok kızgın. Örgüte böyle dil uzatan adama ne yapayım deyip duruyor. Sakin ol dedim bir süre sonra biter elini bir pisliğe bulaştırma diye nasihat ettim. Bana Ateş hırsızları diye komünist bir sitede Engin aleyhine çıkan yazılara karşı, Engin’in tepkisi ve sonuçlarını aktardı. Site editöründen aldığı bir mesajdan gelişmeleri öğrenmiş.



Hayret ettim, olacak şey değil. Engin artık tüm sinir sistemini kaybetmiş. Çok darbe almış boksör gibi yere düşmeden sağa sola havaya sallıyor…



Bak ne diyor olduğu gibi buraya aktarıyorum. Sonra dikkatimi çeken bir iki noktaya değineceğim.



http://ateshirsizi.net/showthread.php?p=12844



Link bu ama bu yazı orada mı bilemiyorum bu sitede bunlar yazılmış. Engin için çok yazı yayınlanmış hatta senin yazdığın yazı bile var sanırım.



yoldas selam


SEVGİLİ …YAK CAN
ÖNCELİKLE NASILSINIZ? UMARIM VE DİLERİM Kİ İYİİSNİZDİR.

SİTE VE FORUMUMUZU TAKİP EDİP BİZE VERDİĞİNİZ DESTEK İÇİN TEŞEKKÜRLERİMİZİ BORÇ BİLİRİZ.


VE FAKAT ENGİN ERKİNER ADLI ŞAHISTA SİTEMİZE GELİP SİZ VE GENEL OLARAK HAREKET İLE İLGİLİ İTHAMLARDA BULUNDU.TARTIŞMA GİDEREK KİŞİSELLLEŞTİĞİ VE AJAN-PROVOKATÖRLÜKLE SUÇLAMA BOYUTUNA GELDİĞİ İÇİN KENDİSİNİ SİTEMİZDE YASAKLADIK.DİKKAT ETTİ İSENİZ YAZI DA YAZDIK BUNUN İÇİN.



TAKDİR EDERSİNİZ Kİ; BU BİZİM AMAÇ VE İDEALLERİMİZLE ÖRTÜŞMEZ.BİZİM KAYGIMIZ GENEL OLARAK DEVRİM,SOSYALİZM,ÖZGÜRLÜK VE KOMÜNİZM ÜSTÜNEDİR.SİYASAL TARTIŞMALAR YAPARIZ.AMA ASLA TEORİK-İDEOLOJİK ÇERÇEVEYİ AŞMADAN.


SİZDEN RİCAMIZI YUKARIDA İFADE ETTİK.AÇMIŞ OLDUĞUNUZ BAŞLIĞI SİLMEYECEĞİZ.AMA VE FAKAT,BU KONUDA YAZMAMANIZI VE DE DAHA ÇOK SİYASAL TARTIŞMALARI İÇEREN YAZILARINIZI ASMANIZI RİCA EDİYORUZ.



KOLAY GELSİN VE BAŞARILAR.DOSTLUKLA VE YOLDAŞÇA KALINIZ.UMARIZ VE DİLERİZ Kİ BİİZ ANLAYIŞLA KARŞILARSINIZ.SELAM SEVGİ VE SAYGILARIMIZLA....”



Bu site neyin nesi bilmiyorum ama anlaşılan Engin, Acilcileri savunan herkesin peşinde hafiye gibi geziyor. Bunu neden yapıyor anlamak güç; derdi Mir’le gitsin onunla uğraşsın bakalım. Örgüte hepimizin geçmişi olan değerlere neden bu kadar saldırıyor. Şu itirafçılık olayı sırtında kambur gibi duruyor adamın. Mir getirdi belgeleri suratına vurdu. Bilirsin Mir hiçbir belgeyi atmaz, bir tarafa koyar lazım olur der durur. Zamanı buymuş bak. Sen haberleşebiliyor musun bilmiyorum? Ben şimdilik sadece blogu izliyorum. Son çıkan “Dörtlü Zirve” birde “Genelkurmay başkanını Başbuğ’un Diyarbakır gezisi” yorumlaması var, son düello yerel seçimlerde deyip duruyor gelişmeler için. İlgi çekici.



Şimdi bak bu Engin kendini çok kurnaz sanıyor ama açık veriyor hep. İyi bir okuyucu, adamın çok yalan düzdüğünü, uzun yazıların okunmadığı hesabıyla iki satırlık yazıda kanıt ortaya koymadan her tarafa çamur atıyor.



Birde şimdi TKEP’le sürtüşmeye başladı. Kim bilir onlara da ne yalanlar söyleyip duracak. Oradan nasıl cevap gelecek bakalım. Yazılırı artık kalite diye bir şey içermiyor. Bu adam için sanırım hiçbir şeyin değeri kalmamış yaşı da 60 a vardı bundan gayrı boş mu diyo.



Bu yazıyı göndermeden bu gece elime “direnme Hattına Dil uzatmak” diye Bedreddin Mahir imzalı bir uzun yazı geldi. Döndüm Engin’i de okudum.



Adam olmayacak bu. Dönmüş Örgüt değerlerine ve tüm devrimcilerin 12 eylüle karşı direnme iradelerine saldırmış. Boş ve ajitasyoncu idi yaptıklarınız demiş. Anlayacağın saldırmış bir daha. Direnme diye bir şey yok demiş. Bu kadar mı gücüne gidiyor direnme olayı. Nedir bu adam delimi ne.



Devrimci hareketin en direnmeli yılları 80 yıllarıdır. Kürtler üzerine örtülü ölü toprakları bile o dönem direnmesinde atıldı. Dün Kürt yok diyenler bu gün onları kazanmak için din dahil her şeyi kullanıyorlar. Bu ne eğri mantık bu adam kasti yapıyor ve kendi düşüyor artık yazılırını bile okumak sıkıcı oldu.



Devrimci çevrelerde, daha önce Filistin devrimiyle dayanışmaya katılan Türkiyeli devrimcilere “paralı askerler” demesini hatırlatıyorlar. Ki çok haklılar. O denemde bizlerde vardık en ön safta bu direnme değil de neydi. Bu çabaları bu kadar kinle dil uzatılırmı bilemiyorum. Birde adamlar eski acilci diye sitelerinde yazdırıyorlar hepsi birbirinden inançsız insanlar.



Cevapsız kalmaz ama hiç gerek yok sanırım. Bundan fazlası gereksiz. İfadesi bile yeterli anlayana. Diline doladığı hiçbir konuda tek bir satırlık belge ve kanıt getirmeden iki satırlık yazıyla geçmişin tüm değerlerine sünger çekileceğini sanıyor buna müsaade etmezler iyi bilirim.



Bende yazmaktan sıkıldım. Şimdilik selamlar. Sabri Aşçi