7 Oca 2010

27.dosya :

bana adlı alıcılara
ayrıntıları görüntüle 17:46 (5 saat önce)


Sevgili mihraç yoldaş.


Ben yukarıda tahta ranzaların olduğu yerde idim hatta bu koğuşlarda daktilolar da vardı öyle hatırlıyorum. Ben SGB davasından gelmiştim. Zaten üç gün kalıp ayaküstü mahkeme beni göndermişti. Ancak bu üç günde orada olanlardan çok şey öğrenmiştim. Devrimci kişiliğimin oluşmasında ve kararlılığımın ve bilincimin oturmasında selimeyi benim için önemli bir dönemeçtir. 12 eylül de ise siyasi savunma yapanlardanım.Açıktan örgüt savunması yaptım. Engini tanımam engin sonrasında TKEP ci oldu.sonra TKEP tasfiye edildi ancakmücadele birliği adı altında tkep/l olarak dvam ediyor.Engin ile bu diyaloğum oldu ve kendisine ya ağabey ajanlık bu kadar ucuz bir mevzuumu bunlar yanlış diye bir mektupta yazdım. 12 eylül öncesi sonrası bekaa da bizimde bir çok ilişiğimiz vardı o zaman şöyle söylemek lazım o dönemlerde kamp komutanlarının hepsi Suriye ajanı böyle saçma bir şey olurmu ? Hepimiz Suriye devletine göbekten bağımlı değimli idik. En azından arazilerine kullanıyorduk ve filistinin.



Kişisel olarak bu tartışmaları olumlamıyorum . Ancak belirgin olarak bir şey varki o da pratiktir. Anladığm kadarı ile engin erkiner gibi bir arkadaşımız onca birikimine rağmen kendini ancak bir internt sayfasının bir köşesinde avrupadan ifade etmektedir. Tkep’çilikte bitti. Tanımam bilmem senin yazının sonuna koyduğun bir cümleyi ben kendi arkadaşlarıma yönelik olarak şöyle yazmaştım;bazılarının cenazesine bile gitmeyeceğim.Gitmiyorum da



Sevgili mihraç aslında dışarıda güzel bir hayat güzel devrimciler var, bir çok güzel insan ile arkadaşlığmı dostluğumu ve dayanışmayı sürdürüyorum. Gelenekleri öğreti tapınmalarını şükür aştım bu manada enternasyonalistim. Eşim kızım ve ben bu ülkede ezilenlerden yana tarafız.bir kızım var 16 yaşında sokaktadır. Şükür ki doğurdum.ürettim gözüm açık değil arşivimi bırakabileceğim birini yetiştirdim kavgayı da omuzlayacaktır. Esas olan hayatta esas olarak aldığım şeydir bu önce kendi içinde tam olacaksın net olacaksın derdini evinde anlatamaz isen başkasının cocuğu eşi seni dinlemez.



İstanbulda doğduğum mahallede yaşıyorum kırkkanaat de olsa geçinmeye ayakta durmaya çalışıyorum. Siz dostlar dışarıdasınız bir ihtiyacınız varmı yapabileceğimiz gerek maddi gerekse manen ne varsa lütfen yazınız. Ömrü hayatımda ekmeği hiçbir zaman kendim yalnız başına yemedim.Sosyalizm için devrim çini kim nerede olursa olsun mücadele ediyor ise o bizim yoldaşımızdır. Teorik belirlemeler ayrılıkların hepsi hikayedir. Ayrılaklar varsa bunlar



Literatürün eksik kavranmasından dır. Ve lükstür. Bunlardan dolayi biribirine sırtlarını Çevirenlerin ruhi bir rahatsızlığı olduğu düşüncesindeyim . Çatı partisi için söylediklerine harfiyen katıldığım gibi bu konu ile ilgili yazım sitemde var..



Sevgilerim ve devrimci selamlarımla sizi tekrar selamlıyorum,



kimden :hasan balci ayrıntıları gizle 13:11 (11 dakika önce)

yanıtlama adresi :balcihasann@yahoo.com

kime :Mihrac Ural

tarih 27.Tem.2008 13:11


konu Re:

imzalayan alan yahoo.com

gönderen alan yahoo.com


sevgili mihraç yoldaş teşekkür ederim.

istanbuldan gelen olursa yanınıza o belgeleri bana ulaştırırsanız çok memnun olurum . Belge dediğim devrimci birlik yazışmaları.



fırsatını bulduğumda da yanına geleceğim.



Her ikinizede mektup yazdım. birinize dedimki bu tartışmaları gereksiz tartışmaları bırak o bana dediki uyarına uyacağım. Ama o adamdan devrimci sıcaklığı almadım .

Ona bunu yazdım o heyecanlanmadı bile Seni hiç tanımam "kişisel olarak" yazılarından biliyorum . Oysaki sizden dost tadı aldım yoldaş tadı aldım. benimle arkadaşlığınız için size teşekkür ederim.



Sizin tartışmalarınız internet üzerinden sayfalara düşünce doğrusu sizin ona yazmış olduğunuz cevabı okumamıştım. Faiz cebiroğlunun sayfasından sonra okudum . Engin bu tartışmaları perinçek uslubu ile sürdürünce kendisini uyardım . Ayıp ediyorsun dedim. bu tartışmalar bu yazdıkların kimseye bir şey kazandırmaz dedim.

o bana bu önerine uyacağım dedi. ve söylediğim uyarıyı saygı ile karşıladı. Ama cveabi yazınızı okuduğumda ya bu filmi bizbaşka yerde

yani bizzatihi kendimizde hatırladım.



sevgili miraç bizim tasfiye konferansımıza kongremize damgasını vuran şey ideolojik politik değil tamamı ile kişilerin ahlaksız tutumları idi.



dostluğun ve bana güveniniz için tekrar teşekkür ederim. Engini bu sayfaya davet etmedim.tutumu yüzünden..bu sayfada da herkes yazamıyor. yani ben kendim belirliyorum yazan çizeni. TKP/B liler 14 mayıs platformu adı altında bir platform oluşturdular. ben bunları red ettim önce hesap yüzleşme dedim. buna yanaşmadılar çünkü hesap kitap işi zor iştir. İ.seven bunlara katılmadı o avrupada süryanicilik,ermenicilik, ve alevicilik işleri ile ilgileniyor.yani anlayacağın darmadağın bir vaziyetteyiz 14 mayıs denilen şeyde türkiye de bütün saygınlığını yitirmiş ne kadar eski sol soytarı varsa burada . tarihi konuşuyoruz adı altında bir kitap ta çıkardılar . Sana bir biçimi ile ulaştırırım. ne kadar susması gerekenler varsa konuşmuş.

yazmış. burada gençler bu adamları dinlemiyor adeta gençler bizim kuşağın solcularından nefret eder hale geldiler. izlenimlerim bunlar.

sevgilerim devrimci selamlarımla


sevgilerimle