7 Oca 2010

25.dosya :

Erkiner@aol.com" bana adlı alıcılara


ayrıntıları görüntüle 10 Tem (16 saat önce)

Kiymetli goruslerinizi zahmet edip bana gondermeyin. Dosyayi acmadan atiyorum.

Adresinizi cop bolumune aliyorum. Copteki oteki arkadaslarinizla birlikte bol bol muhabbet edersiniz.
Engin





Yanıtla

Yönlendir

Erkiner@aol.com adlı kişiyi Gmail ürününe davet edin







Yanıtla
Tümünü yanıtla Yönlendir Yazdır zafer adlı kişiyi Kişiler listesine ekle Bu iletiyi sil Phishing'leri bildir Orijinali göster Mesaj metini bozuk mu?




zafer gündoğdu

Erkiner adlı alıcılara

ayrıntıları görüntüle 01:22 (13 saat önce)



yüzünü herkes açıkça gördü. kustuğun kinlerde boğuldun alay konusu haline geldin. zaten seni bilen biliyor şimdi de bilmeyen öğrendi. çevresiz, sorumsuz aptal adam, sen bir şey sayıpta yüzünü görenlerin sayısını saydın mı.Sonuç açık farkla nakavt. Hadi geçmiş olsun bu defteri de kapattık. Verdiğin sözü, Polis ifadene yazacağın "ön söz"ü unutma.Dosyayı aç o bize değil sana ait.Komik adam.

2008/7/10, Erkiner@aol.com :

Kiymetli goruslerinizi zahmet edip bana gondermeyin. Dosyayi acmadan atiyorum.

Adresinizi cop bolumune aliyorum. Copteki oteki arkadaslarinizla birlikte bol bol muhabbet edersiniz.

Engin





İTİRAFÇI ENGİN'DEN DERSLER.doc

175K HTML olarak görüntüle Google belgesi olarak aç İndir



"Erkiner@aol.com" bana adlı alıcılara

ayrıntıları görüntüle 06:09 (8 saat önce)

Yahu Bunyamin, beni ne ugrastiriyorsun.

Gece vakti birisi telefon etti, moralin nasil diyor.Anlamadim, ne morali, dedim.

Sonra anladim.

Bosver kardesim dedim. 31 yildir ugrastiklari ifadeyi artik uygun bir ceplerine koyarlar, dedim.

Ne diyeyim!



Bu saatten sonra uyunmaz da artik...

Ne yapayim, bilgisayarin copunden mesajini arayip buldum.



Insanlar benimle alay mi ediyormus!

Etsinler canim!

Ne olacak, bir sey mi olacak?

Kaldi ki, tersini dusunen epeyce insan da var.

Ama daha önemlisi, 1982den hatirlaman lazim. Karar vermissem baskalarinin ne dusundugune aldirmam. Isterse herkes senin dedigin gibi dusunsun, onlarin sorunudur, benim degil.



Son 26 yillik performansiniza bakiyorum da bu kadar geri ve beceriksiz oldugunuzu dogrusu dusunmemistim.



Mihraca kin duymak mi! Kin onemli bir duygu, herkese duyulmaz.Mihrac patlamis bir kanazilasyondur, igrenilebilir ama kin duyulmaz.



Aslinda sana kin duymam lazim. Neden dersen, 20 yildan fazla oluyor, insanlar senin yuzunden benimle dalga gectiler. Hakliydilar, bir sey de diyemedim.



Sen yillarca bununla mi birlikteydin? Bu adam siyasi bile degil! demislerdi.



Bir sey diyemedim.



O zamandan beri sana pavyoncu derim. Kin dersen, vallaha duyamiyorum!



Bana cevap yazip da zahmet etme, copu bir daha aramaya hic niyetim yok.



Turkiye solunun her cesit aniya ihtiyaci var. Pariste bir ara kahve isletmistin ve bana ilettiklerine gore kadin pazarliyormussun. O yillarda Pariste degildim, bana iletenlerin yalancisiyim. Ama yapabilirsin, biliyorum.



Anlat derim, eglenceli olur!



Senden bana kalan tek olumlu ani, iyi bulgur pilavi yapmandir. Onun disinda bes para etmezsin.



Engin Erkiner





Yanıtla

Yönlendir

Erkiner@aol.com adlı kişiyi Gmail ürününe davet edin
İletiniz gönderildi.



Yanıtla




Tümünü yanıtla Yönlendir Yazdır zafer adlı kişiyi Kişiler listesine ekle Bu iletiyi sil Phishing'leri bildir Orijinali göster Mesaj metini bozuk mu?




zafer gündoğdu Erkiner adlı alıcılara

ayrıntıları görüntüle 15:08 (0 dakika önce)

İşte Engin adam sen tamamen busun.



çapında cevabında bu. Hani artık cevap bile vermeyecektin. Hani çöpe atmıştın. Sanırım çöpe attıkların o kadar çoğaldıki okayacağın başka bir şey kalmadı. Herkes senin yüzünü gördü. bu seni hiç ilgilendirmiyor değil mi belli. Çöpten çıkarıp cevapladın, öyle mi? Peki otomatik olarak çöpe atılanın geldiğini nasıl anladın. Hadi canım sende ordan...



Sen birbiriyle omaz omuza demokrasi mücadelesi yürüten yoldaşların siyasal mücadelelerin yanında bir hiçsin. İzleyecek ve her şeye cevap vermek üzere koşturacaksın. Esasında senin isteğinde bu ama biz artık sana cevap vermeyeceğiz.



Gelen ölçümler senin artık cevaplanmayacak biri olduğunu gösterdi. son olarak aynı siteden insanların sana yazdıklarını düşün bir bakalım, birde onlara verdiğin sana yakışır seviyesiz cevapları.



Sen benim hakkımda çok şey duyuyorsun nedense, ben de duyduklarımın yalancısıyım



Soruyorum sana Isparta cezaevi isyanı ortasında Belma Gürdil'le seks fantazileri yazışmalarını nasıl yaptın. Bunları aklın ve miden nasıl kaldırdı. İnsanlar ölümle yüz yüze gelmişken bunu nasıl yaptın, kitap cildi dibindeki bu yazıları insan olarak nasıl yazdın söyler misin. Sen içi başka dışı başka bir pisliksin o kadar. Ben de söyleyenlerin yalancısıyım.



Bak bu ileti son. Biz senin gibi de değiliz. Son dediğimiz zaman sondur. Seviyene inmeyeceğiz, zaten aklın çok karışık, mağlup olana bizde dokunulmaz. Git önce kendini insan olarak toparla. Başkasına olmasa bari kendine yararlı olursun.



Hadi kolay gelsin...