9 Oca 2011

ENGİN ERKİNER BİR İTİRAFÇIDIR İBRAHİM YALÇIN BİR MİT AJANIDIR YALANLARINI, KARALAMALARINI ŞİDDETLE ELEŞTİRİYORUM

218.DOSYA
DEVRİMCİ KAMUOYUNA İLANIMDIR
Zafer Gündoğdu
THKP-C(Acilciler) MK üyesi
9 Ocak 2011
1979 Konya ceza evinden buluşup omuz omuza verdiğim günden bu güne, yaşantım boyunca ilkelerim olan demokrasi ve özgürlük mücadelesinin arkasında duruşumun doğal bir uzantısı olarak Mihrac Ural yoldaşla devrimci bir kader birliği yaptım. Bundan onur ve gurur duyuyorum.
Hiçbir özveriden kaçınmadan, halkımız ve ülkemizin aydınlık geleceği için mücadele ettik.  Yaşamsal tehlikeler dahil işkence, zindan ve sürgünler yaşadık. 12 Eylül karanlık dönemlerine karşı ülkemde mücadelemi sürdürdüm ve bağlı olduğum örgütsel değerleri yükseltmeye çalıştım. 40 yılla yaklaşan devrimci mücadelemin hiçbir kesitinde böylesine ilkesiz, böylesine ahlaksız bir karalama kampanyasına tanık olmadım; ilgisiz insanları, aileleri, insani değerleri hiçe sayarak yapılan karalamalar, bu çirkin insanların kendi ahlak algılarını yansıtan bir zül belgesidir.
İnsanlık değerini yitirmiş itirafçı Engin Erkiner ve kendi el yazılı belgelerle MİT ajanlığı kanıtlanmış İbrahim Yalçın’ın devrimci hareketi karalamaktan başka bir anlamı olmayan örgütümüze ve bu örgütün başında bulunan Genel Sekreter yoldaşa karşı yürüttükleri iğrenç kampanyayı bir kez daha şiddetle lanetliyorum.
Bu ahlaksız kuklaları muhatap almamaya çalıştım, bundan sonra da muhatap almayacağım. Kendi kirliliklerini örtmenin bir yolu olarak ortaya saçtıkları çirkinlikler, derin devletin demokrasi mücadelesine yönelttiği saldırı olduğuna inanıyorum.
Örgütümüz, halklarımız haklı talepleri uğruna mücadele eden bir direnme örgütüdür, bu karalamalar bu örgüte emek vermiş herkese yöneliktir.
Tüm Acilcileri, polis organizesi bu şebekeye karşı duyarlı olmaya çağırıyorum.
Mihrac Ural yoldaşla demokrasi mücadelesinde sonuna kadar, omuz omuza olduğumu bir kez daha deklare ediyorum.
Örgütümüz MK üyesi Salih Hoca’nın “Devrimci Kamuoyuna” 217. Dosyada dile getirdiği açıklama ve eleştirilere imzamı attığımı belirtiyorum.